Je kunt de iDeal betaling van een activiteit hervatten door naar ‘Mijn aanmeldingen’ te gaan onder het kopje ‘Activiteiten’.
Ik wil mijn aanmelding annuleren
Je kunt na het inloggen naar ‘Mijn aanmeldingen’ gaan te vinden onder ‘Activiteiten’. Daar kun je je aanmelding annuleren. Is er al een betaling verricht, neem dan contact op met de organisatie. Het is niet altijd mogelijk om geld terug te krijgen.
Als ik mij aanmeld voor een activiteit, is bijna alles al ingevuld. Hoe kan dat?
Het systeem herkent dat jij als ingelogde gebruiker je aanmeld voor een activiteit. Je gegevens uit je profiel worden automatisch ingevuld, dit scheelt een hoop tijd. Je kan ten alle tijden je gegevens aanpassen tijdens het aanmelden voor een activiteit, dit veranderd dan ook mee in je profiel.
Ik wil meerdere personen aanmelden met 1 account, hoe doe ik dat?
Ben u ouder van meerdere kinderen op Scouting Klimopgroep? Dan kunt u basis van onderstaande plaatje een keuze maken. Het is de bedoeling dat elk kind/lid zich met een eigen account aanmeld.
Waar kan ik mijn aanmeldingen zien?
Onder het kopje ‘Activiteiten’ druk je op ‘Mijn aanmeldingen’. Hier vind je een overzicht van al je aanmeldingen voor activiteiten. Activiteiten die nog niet zijn verlopen, kun je nog annuleren, mits de beheerder dat heeft geactiveerd.
Hoe meld ik mij aan voor een activiteit?
Om je te kunnen aanmelden heb je een account nodig om in te loggen. Speltak-activiteiten en groepsactiviteiten waarvoor een aanmelding verplicht is, zijn te vinden onder het kopje ‘Activiteiten’ en dan de juiste categorie. Kies de juiste activiteit door er op te klikken. Onderaan de activiteit informatie kun je gegevens aanpassen of invullen. Druk daarna […]